Reklamace
I přestože se snažíme, aby veškeré zboží a služby byly perfektní, může se samozřejmě občas stát chybička. Případné chybičky pak prosíme reklamujte dle následujících informací.
Chybně zaslané zboží: V případě, že jste obdrželi jiné zboží, kontaktujte nás na telefonu: +420 777 003 333. Porucha stroje značky Laubr v průběhu záruční doby: Pokud se Vám porouchal stroj značky Laubr, stáhněte si tento formulář a vyplňte ho. Nezapomeňte uvést popis problému. Pokud je Váš stroj v záruční lhůtě, zavolejte na linku reklamací výrobce - firmy Laubr, popište jim závadu a dohodněte se na způsobu řešení reklamace - tel. číslo je 326 991 874. V případě, že budete v rámci reklamace zasílat stroj nebo jeho část do servisu, přiložte vyplněný formulář a vše zašlete na adresu: LAUBR - SPORT s.r.o., Pražská 290, 250 81 Nehvizdy. Porucha stroje značky Laubr po uplynutí záruční doby: Pokud budete potřebovat opravit stroj značky Laubr po záruce, dohodněte si podmínky opravy na telefonním čísle 326 992 124. Adresa pro případné zaslání zboží do servisu je stejná jako pro reklamace: LAUBR - SPORT s.r.o., Pražská 290, 250 81 Nehvizdy. Porucha stroje značky Reebok: Pokud se Vám porouchal stroj značky Reebook, kontaktujte nás na telefonu: +420 777 003 333. Porucha stroje značky HMS: Pro nejrychlejší vyřízení reklamace strojů a činek HMS kontaktujte autorizovaný servis HMS, telefon 774 435 000. Telefonicky si dohodněte jak vyřizovat reklamaci, v případě nutnosti zaslání stroje do servisu, si stáhněte tento formulář a vyplněný ho zašlete spolu se strojem na adresu: ABISAL CZ s.r.o. Poděbradova 111 Ostrava 702 00 |