DOPRAVA A PLATBA KONTAKTY REGISTRACE

KOŠÍK
je prázdný
jednorázová sleva: 0%
pro slevu 2% zbývá nakoupit za: 2000 Kč
Akční nabídka Sportovní výživa Fitness stroje Sportovní literatura Sportovní oblečení Činky a závaží
rychlé vyhledávání:
poradna

neje mi zhubnout

  autor: sarka.lit   •   datum: 15:44 09.11.2008
 Dotaz:
Dobrý den, ráda bych Vás poprosila o radu. Od března tohoto roku pravidelně cvičím dva dny cvičím - den volno. Každý den cvičím cviky zaměřené na určitou číst těla - první den prsní svaly triceps druhý den záda biceps pak volno potom další sen břicho zadek zadní strana stehen a další den lýtka stehna . Cvičím tři opakování po dvaceti s minimální zátěží. Před cvičením ještě šlapu dvacet minut na orbitreku. Měřím 168 cm a před začátkem cvičení jsem vážíla 74 kg - nyní mám 78 kg. Užívala jsem L carnitin i CLA a prostě nic!!! Fakt bych ráda cvičila ale poslední dobou si říkám, že je to prostě na nic - člověk se namáhá úplně zbytečně. Ráda bych se dopracovala k štíhlé a pevné postavě, ale jsem stále stejná, jen když jdu do schodů tak nefuním. To je sice taky úspěch, ale nějak mi to nestačí. Zřejmě dělám něco špatně a nevím moc co. Pracuju jako zdravotní sestra, takže pohybu mám přez den dost, všude chodím pěšky - autem nejezdím. Je fakt, že třeba budou i chyby v jídle pracuji na směny, také nejím moc pravidelně a mám ráda sladké - ale to jím jen v práci a málo. Jsem vegetarián a hodlám jím zůstat. Prosím vás jestli byste mi neporadil třeba jak jinak mám cvičit a nebo něco z vašich výživových doplňků. Svou váhu bych si představovala asi tak těch 60-65 kg. Děkuji za odpověď Bartošová

 Odpověď:
Dobrý den,
omlouváme se za zpožděnou odpověď. Nejprve bych Vás chtěl povzbudit, že cvičení není určitě zbytečná námaha, minimálně pro vylepšení kondice a zpevnění postavy. U Vás došlo s největší pravděpodobností k přírůstku svalové hmoty, proto to navýšení tělesné hmotnosti. Nejdůležitější pro snižování procenta tělesného tuku jsou dvě věci: pravidelný a pevný stravovací režim a aerobní typ cvičení, tzn. například běh, plavání,jízda na kole,tanec, rychlá chůze. Je však třeba vědět, že tuky se spalují až cca po 20-25 minutách aerobního cvičení. Pokud jste tedy šlapala před cvičením 20 minut na orbitreku, je potřeba alespoň 40-45minut. Velice vhodné, ba doporučené je užívat L-Carnitin nebo acetyl L-carnitin, který právě urychluje a upřednostňuje spalování tukové hmoty před svalovou, což je cílem aerobního cvičení. Posilovacím cvičením poté nabíráte svalovou hmotu a zpevňujete postavu.
S pozdravem Tomáš
 

Souvisejicí dotazy:


  • Hubnutí na kole
  • Problémy s pažemi
  • Gainer
  • rostlinné bílkoviny
  • Kreatin, basketball a posilovna
  • Chudnutie
  • Protein
  • zhubnout a nabrat hmotu
  • Dotaz
  • zapáchající kreatin monohydrát
  • Klíčová slova:
    neje mi zhubnout,neje,mi,zhubnout
     




    Odebírat novinky o slevách!
    PODPORA
    po - pá: 7:00 - 14:00
    info@strongbody.cz
    O NÁKUPU
    OSOBNÍ ODBĚR
    A1 SOLUTION, s.r.o.
    Strongbody.cz
    Tyršova 96
    276 01 Mělník
    SLEDUJTE NÁS!
    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
    Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
    (c)2003-2019 Strongbody.cz - provozuje A1 SOLUTION, s.r.o.