DOPRAVA A PLATBA KONTAKTY REGISTRACE

KOŠÍK
je prázdný
jednorázová sleva: 0%
pro slevu 2% zbývá nakoupit za: 2000 Kč
Akční nabídka Sportovní výživa Fitness stroje Sportovní literatura Sportovní oblečení Činky a závaží
rychlé vyhledávání:
poradna

Poradna - ptejte se, odborník odpoví...

Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se našich produktů, orientace na našich stránkách, ale také obecné dotazy na sportovní výživu a trénink, neváhejte a zeptejte se!
Dotaz bude zveřejněn na těchto stránkách, email uveřejněn nebude.

Vyhledat v dotazech:


Jméno nebo přezdívka:

E-mail:

Nadpis:


Dotaz:




<< | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | >>

  tepová frekvence   •   autor: Renča   •   datum: 19:53 20.07.2015
 Dotaz:
Dobrý večer, chci se obecně optat. Chci zredukovat 5 kg, ke stravě 5x denně využívám jako pohybovou aktivitu Orbitrek 40 min a kolebku na zpevnění břicha. Měla bych mít tepovku 111-130 při věku 39 let, váze 68 a výšce 175... jenže se mi nedaří ji dodržet,ikdyž mám na orbitreku pomalý a těžký převod, nebo naopak svižný a lehký mám tep 14-150. Využívám hodinky na měření, které byly poměrně drahé, takže myslím že přesné. Nejsem vůbec zadýchaná, přesto zpocená ano. Děkuji

 Odpověď:
Dobrý den!
Nemám pro Vás jinou radu, než abyste snížila tempo. Při tepu 150/min již více spalujete svalovou hmotu.
 
  Potreboval bych pribrat   •   autor: Adamos   •   datum: 16:45 20.07.2015
 Dotaz:
Dobry den,potreboval bych přibrat nejake to kg ale nevim poradne jak na to:/ je mi 23let 70kg a cca 180-185cm,hraju fotbal,jezdím na kole celkem často!dekuji za rady

 Odpověď:
Dobrý den!
Dle výšky a hmotnosti je pravděpodobné, že převládající somatotyp Vaší postavy je ektomorfní. Všechny informace o výživě a doplňkové výživě ektomorfa naleznete v tomto článku:

(7-Jak-se-stat-mistrem-sveta-XXLabs-%96-vyziva…)
 
  Gainer   •   autor: Tomáš   •   datum: 11:43 20.07.2015
 Dotaz:
Ahoj , chcel by som sa opytať otazku ohladom gaineru. Ak mi píše že obsahuje 70g sacharidy a s toho cukry 45g na 100g , možem ratať s tymi 70g sacharidmy alebo 25g , lebo ostatne su cukry?

 Odpověď:
Ahoj!
Můžeš počítat s těmi 70 g. Sacharidy, uhlovodany, glycidy, uhlohydráty jsou jedno a totéž - cukry. Cukry na etiketách výrobků jsou myšleny jako jednoduché sacharidy, které jsou pro vznik obezity rizikovější. Proto se tam uvádějí. Sacharidy jsou zase myšleny jako komplexní, méně rizikové. V případě správného použití pro sportovní účely se nemusíš cukrů - jednoduchých sacharidů - obávat.
 
  Doplňky fotbalisty   •   autor: Michael   •   datum: 23:45 17.07.2015
 Dotaz:
Dobrý den. Hraji poloprofesionálně fotbal. Pořídil jsem si BCAA a L-Glutamine, jak ho mám dávkovat při tréninku 4x týdně + zápas. Popřípadě vyplatí se a pomůže mi při fotbale využít ještě nějaký doplněk, jako je například protein atd.? Předem díky za odpověď.

 Odpověď:
Dobrý den!
Obecně nejlépe využijete gainery, protože svalový glykogen, který z gainerů vzniká, slouží jako hlavní palivo pro svalové buňky. Aminokyseliny se využívají jako zdroj energie při zátěži nad 45 minut, do té doby je v buňkách spalován glykogen. K odbourávání aminokyselin ani nemusí dojít, záleží na intenzitě zátěže a celkovému způsobu stravování. Nedostatečný příjem sacharidů v posledních 2 dnech před zátěží proto může výrazně ovlivnit sportovní výkon. Aminokyseliny se hodí spíše pro silové sportovce, kulturisty a pro sporty, kde se musí dodržet váhové limity. Sportovci z těchto odvětví jsou většinou nuceni držet redukční diety tzn. omezují se sacharidy ve stravě. Aby nedocházelo k odbourávání svalové hmoty a nesnižoval se výkon, užívají se čisté krystalické aminokyseliny (BCAA, glutamin aj.) jako zdroj energie. Je nutné mít na paměti, že spalovat v buňkách aminokyseliny je pro tělo vždy méně výhodné. Odpadní dusíkaté látky z metabolismu aminokyselin totiž výrazně zatěžují ledviny a negativně ovlivňují sportovní a duševní výkon, při nesprávném stravování a nedostatečném pitném režimu zhoršují regeneraci. Pro fotbal Vám doporučuji gainer ředěný vodou, do kterého můžete přidat lžičku glutaminu. Nápoj užívejte ráno na lačno. Asi hodinu před tréninkem, nebo zápasem nařeďte odměrku gaineru s 0,5 l vody, přidejte glutamin a polovinu vypijte po malých částech až do začátku tréninku či zápasu. Druhou polovinou doplňujte tekutiny během sportovní zátěže. V den volna užívejte gainer ráno a odpoledne. Gainer pro vytrvalostní sporty nemusí mít příliš vysoké procento bílkovin, postačí koncentrace 10-20%. Navrhuji tento produkt za zvýhodněnou cenu:

(Power-Gainer-1-1-ZDARMA-11748#utm_source=pora…)
 
  Dotaz   •   autor: Petr   •   datum: 20:25 17.07.2015
 Dotaz:
Dobrý den, Mám dotaz ohledně suplementů které jsou vhodné pro mě a proto se obracím na vás,které byste mi mohli doporucit které by byly vhodné pro mě je mi 19 let před půl rokem jsem se rozhodl udělat něco se svoji váhou (114kg) nyní 91 kg měřím 180cm a hraju závodně lední hokej. Rozhodl jsem se i změnit svoji postavu a take ju nějak vypracovat a proto se obracím na vás co byste mi doporučili abych u vás mohl popřípadě objednat děkuju za vaší odpověd a pomoc 😊

 Odpověď:
Dobrý den!
Neuvedl jste, jaký je Váš cíl. Jestli chcete přibrat, zhubnout, nebo udržet stávající hmotnost a svaly zkvalitňovat. Protože jste již zhubl, tak předpokládám, že další úbytek hmotnosti si nepřejete, takže spalovače tuků zařazovat nemusíte. Pro udržení hmoty, zkvalitnění a pro podporu regenerace Vám navrhuji tuto kombinaci:

Protein: 2x denně 1 odměrku ráno a jednu odpoledne případně po tréninku vždy do vody.
(Maximum-Whey-Protein-Isolate-92-6013#utm_sour…)

HMB: 4x denně 1 tobolku každé 3-4 hodiny po jídle případně po tréninku, neužívejte HMB před tréninkem.
(HMB-PLUS-13495#utm_source=poradna&utm_medium=…)

Glutamin 4X: 3x denně 2-4 tobolky ráno, po 45 minutách tréninku a před spaním, nebo 2-4 tobolky ráno, v poledne a večer po jídle.
(Glutamin-4x-11314#utm_source=poradna&utm_medi…)

Kombinaci doplňte vhodným multivitamínem, doporučuji tento:
(Multivitamin-Ultra-4-3008#utm_source=poradna&…)
 
  začiatočníčka   •   autor: Lucia   •   datum: 18:39 17.07.2015
 Dotaz:
Dobrý deň! Mám 22 rokov, výška 174, váha 54 kg. Chcela by som zvýšiť svoju hmotnosť. Vzhľadom na moju výšku vyzerám dosť chudá. Poradili by ste mi aké produkty si mám zakúpiť a prípadne s akým obsahom proteínov, bielkovín,..?

 Odpověď:
Dobrý den!
Bílkovinami příliš hmotnost nezvýšíte, spolu s nimi je nutné užívat sacharidy ve formě gainerů. Sacharidy tvoří v podobě "svalového škrobu" glykogenu společně s intramuskulárním tukem hlavní složky ovlivňující svalový objem. Doporučuji Vám, abyste užívala gainer společně s proteinem 2-3x denně a do nápojů přidávala 1 lžíci MCT oleje. Navrhuji Vám tyto produkty:

(80-Whey-Protein-1-1-ZDARMA-11732#utm_source=p…)
(Power-Gainer-1-1-ZDARMA-11748#utm_source=pora…)
(MCT-5000-Energy-Oil-5500#utm_source=poradna&u…)

Doplňky užívejte následovně:

Den volna: 1 odměrku proteinu + 1 odměrku gaineru + 0,3-0,4 dcl vody + 1 lžíce MCT oleje užít ráno na lačno, nebo zamíchat do snídaně spolu s vločkami, ovocem, jogurtem atd. Stejnou porci užívejte místo odpolední svačiny.

Den tréninku: 1 odměrku proteinu + 1 odměrku gaineru + 1 lžíci MCT + 0,3-0,4 dcl vody užít ráno na lačno, nebo se snídaní, ihned po tréninku a večer před spaním. Před spaním dávkujte gainer pouze v polovičním množství.
 
  Kreatin a spalovače celková rada   •   autor: Jiří   •   datum: 10:22 17.07.2015
 Dotaz:
Dobrý den, měřím 178cm, vážím 84kg a cvičím 6 let, ale mohu říct, že poslední 2,5 roku 4x týdně se sparing partnerem. Síla se dost zlepšila a řekl bych až abnormálně. Nicméně už tak cca rok stagnuji a po celou dobu cvičení mám stále spousty tuku v oblatsi spodního břicha a z boku břicha. Chtěl bych tedy zkusit zakoupit kretain a nějaký předtreninkový suplement (např Nitrox atd). Předpokládám, že by mi to mělo pomoc se zas dost dál... ??? No a k otázce hlavní. Kdybych si zakoupil například X3 fatburner nebudou sety suplementy vzájemně vyrušovat ? Břicho extra necvičím , ale rád bych ho trochu schodil na oko jak se říká. Děkuji za odpověď. Jiří

 Odpověď:
Dobrý den!
Účinky Vámi uvedených doplňků se vyrušovat nebudou. Místo Nitroxu (nebo Nitrixu?) Vám doporučuji od fy XXLabs výrobek Nitro společně s CEEM (kreatin ethylester malát). Tato kombinace doplňků přináší synergický efekt a společně se spalovačem X3 se vhodně doplňují. Na CEEM a Nitro právě probíhá akce. Spalovač X3 se již delší dobu prodává jako dvojité balení za zvýhodněnou cenu. Obě akce na uvedené produkty naleznete zde:

(CEEM-NITRO-triko-zdarma-12588#utm_source=pora…)
(X3-Thermogenic-Fatburner-1-1-zdarma-13270#utm…)
 
  Probolan 50   •   autor: Jakub Smejkal   •   datum: 10:13 17.07.2015
 Dotaz:
Dobrý den chci se zeptat máte nějaké zkušenosti z doplňkem Probolan50?Něco jsem o něm četl ale nevím město tomu mám věřit tak se chci zeptat vas.Děkuji na odpoved

 Odpověď:
Dobrý den!
S tímto doplňkem stravy zkušenosti nemáme, ani jej neprodáváme.

Dle některých informací od sportovců dostupných internetu se to zdá jako "drahá sranda" s nejistými výsledky a rizikem pro registrované sportovce.

Jelikož se zdá, dle dostupných informací na internetu, že hlavní aktivní látka je obsažena v Tribulus Terrestris, můžeme Vám nabídnout alternativu v podobě produktu T90 - tedy Tribulusu Terrestris v nejsilnější koncentraci za velmi výhodnou cenu navíc ještě v akci:
(T90-Tribulus-Terrestris-1-1-zdarma-12181#utm_…)
 
  Prosim o radu   •   autor: andy   •   datum: 8:41 17.07.2015
 Dotaz:
dobry den.chtela jsem se zeptat co se muze stat kdyz jsem zacla cvicit v posilovne a temer nic nejim?

 Odpověď:
Dobrý den!
Může se stát, že zkolabujete. Úbytek tělesné hmotnosti nastane ze svalové hmoty, tuk si tělo bude šetřit (pokud nějaký máte). Svaly ztratí svůj původní tvar a tím se zhorší tvar křivek Vašeho těla. Rozhodně to není rozumné počínání.
 
  Od kolika let můžu chodit do posilovny?   •   autor: Ady   •   datum: 19:14 16.07.2015
 Dotaz:
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, od kdy můžu začít chodit do posilovny nebo fitness.Je mi 13 a hledám nějakou posilovnu nebo fitness v Brně.Najdu ji někde?? Děkuji předem za odpověď :)

 Odpověď:
Dobrý den!
Do posilovny chodit můžete, cvičte raději pod dozorem trenéra/trenérky. Vesměs se vyvarujte tlakovým cvikům, dokud nebude ukončen vývoj kloubů a páteře tj. do 18-ti let. Jinak my jsme z Mělníka cca 250 km od Brna. Fitko si v Brně musíte najít sama :-)
 
  živočišné X rostlinné bílkoviny   •   autor: Lump   •   datum: 10:00 13.07.2015
 Dotaz:
Ahoj, předem upozorním že jsem uplný nováček takže dotaz bude znít asi hloupě, ale nedávno jsem se bavil se svou veganskou spolužačkou a bílkovinách a ona mě přesvědčovala že rostlinné jsou lepší, a je jich třeba v soje mnohem víc. Maso prý taky obsahuje estrogeny a to zooestrogeny které se narozdíl od fytoestrogenu v soje mnohem lépe vážou... prostě z toho vyšlo že maso je totálně nahouby. říkám si že to je kraviny když všichni kulturisti ho směle doporučují, ale co maso má co luštěniny ne?

 Odpověď:
Dobrý den!
Vegani a jím podobní Vás vždy budou přesvědčovat o správnosti jejich způsobu stravování. Ve vztahu k budování svalstva jsou však tyto praktiky v podstatě k nepoužití, i když v 90. letech minulého století byl mezi profesionálními kulturisty jeden vegetarián. Svými soutěžními výsledky byl však hluboko pod průměrem a těžko soudit, zda byl jeho svalový rozvoj docílen vegetariánským způsobem stravování, nebo masivním zneužíváním zakázaných dopingových látek. Otřesný případ stupidity se stal před lety v jedné pražské porodnici. Matka veganka odmítla dítě kojit mateřským mlékem, protože je živočišného původu, a od narození jej krmila mlékem sójovým. Dítě skončilo na novorozenecké JIP. Z toho Vám už asi vyplývá, že na veganství "něco nesedí". Může za to nízká využitelnost rostlinných bílkovin (proteinů). Bílkoviny se skládají z menších jednotek - aminokyselin. Poměr aminokyselin určuje, jaké bude využití bílkoviny jako celku. Především esenciální (nepostradatelné) aminokyseliny, které si tělo neumí samo vytvořit, jsou v tomto směru důležité. Pokud je totiž v bílkovině některé aminokyseliny málo, tak limituje využití ostatních aminokyselin. Přirovnat se to dá k sudu, který má v různé výšce vyvrtány otvory. Ten nejníže vyvrtaný otvor bude určovat, do jaké výše lze sud naplnit. V tomto ohledu jsou poměry aminokyselin tzv. aminogramy u živočišných bílkovin vždy výhodnější pro zabudování bílkoviny do svalstva, než je tomu u bílkovin rostlinného původu. I přesto lze rostlinné bílkoviny s úspěchem využít alespoň v podobě přesně dopočítaných proteinových směsí, kdy např. u sójového a pšeničného proteinu s využitelností každého kolem 50%, můžeme vhodnou kombinací docílit využitelnosti cca 80%. K tomu jsou však zapotřebí určité znalosti z oboru biochemie. Amatérským kombinováním proteinů můžete jejich využitelnost spíše snížit.
 
  Potřebuji nejlepší radu jak začít !   •   autor: Efekt   •   datum: 1:10 12.07.2015
 Dotaz:
Dobrý den , je mi 17 let vážím pouze 65 :( a měřím 183 cm, dá se říct že jsem v životě neposiloval, a dlouho době jsem nevykonával sportovní činnost. Posiluji jen 8 dní prozatím kliky, cviky s činkou (Pouze Biceps) pak ještě cviky na Triceps cvičím několika rázově každý den do úplného vyčerpáni svalu (To znamená , když už to nemůžu přítáhnout k sobě) , ještě než jsem tak trošku začal cvičit tak se mi stávalo že když jsem se pokusil zatnout biceps tak mě začali chytat křeče :( dnes když zatnu tak mě to nebolí ale biceps je úplně měkký jako polštářek (po cvičení) většinou je to tvrdší až ten další den ale když si zase několika rázově vysílím sval tak je měkký.Chci v tom pokračovat ! Chtěl jsem se zeptat jestli je to správné posilování pro ty co žačínají, stravu se snažím dodržovat. Nee podle předpisů ! Ale podle toho co uznám za vhodné tedy něco co si myslím že má velkou hodnotu (Vajíčka,Maso,Párky,ovesná kaše,Sýr,Rohlíky atd..) pravidelná snídaně,oběd,večeře. jestli dělám všechno špatně tak bych chtěl poradit se vším. těch otázek by bylo strašně hodně. nechci začít posilovat nadarmo a po 5 měsících se dozvědět že dělám všechno špatně. proto bych chtěl co nejvíce poradit a nejvíce se dozvět, chtěl jsem se zaměřit hlavně na rys svalů čistě sval hlavně biceps. hrudník,tvarůžky apod jsem chtěl nechát na později. Předem děkuji za odbornou radu .

 Odpověď:
Dobrý den!
Je správné, že jste začal cvičit s vlastní váhou. Položíte tím dobré základy pro pozdější posilování se zátěží. K Vašemu dotazu bych měl dvě poznámky. První se týká cvičení - procvičujte vždy celé tělo. A druhá výtka - rohlíky a párky nemají ve stravě sportovce co pohledávat. Protože jsme toto téma již před časem zpracovali, přikládám Vám pod text dva odkazy na články. V prvním najdete několik tipů, jak cvičit s vlastním tělem, ve druhém naleznete informace o výživě. Přeji hodně štěstí.

(-Jak-se-stat-mistrem-sveta-polozeni-zakladu-%…)
(-Jak-se-stat-mistrem-sveta-polozeni-zakladu-%…)
 
  Prsní svaly   •   autor: Dan   •   datum: 20:55 08.07.2015
 Dotaz:
Dobrý den. Je mi 17 let a cvičím už 3/4 roku. Mám celkem znatelně větší pravý prsní sval, než ten levý. Tak bych se chtěl zeptat, jestli bych s tím měl něco dělat (a co), a nebo to nechat být a cvičit dále stejně. Děkuji za odpověď.

 Odpověď:
Dobrý den!
Disproporce je normální, dejte tomu čas. Pokud se to nesrovná do 2-3 let od začátku cvičení, začněte do tréninku zařazovat unilaterální cviky na strojích.
 
  začatečnik   •   autor: dj50cent   •   datum: 4:47 07.07.2015
 Dotaz:
dobry den chci se zeptat ohledne proteinu jak často davkovat na moji vahu 85kg a vyšku 173cm,je šance že naberou svalovou hmotu cca za dva mesic když bych užival protein a sacharidy ikdyž bych mel špatny jidelniček vim že se musi jest 2-3hoidny hodne lidi mi doporučilo protein Nutrend Whey Core 100 a sacharidy před cvičeni Nutrend Mass Gain 14 - jsem začatečnik cvičim vic jak 2 mesice a vysledky žadne,delal jsem chybu že jsem cvičil každy den biceps ted vim že je potřeba regenerace 2-3dny pauza určite mam malo bilkovin doufam že by mi protein pomohl i sacharidy,ale nevim jestli je tento protein dostatečni budu rad za každou vaši radu,mužu ztratit puvodni svaly co mam ted po použivani proteinu a sacharidu?

 Odpověď:
Dobrý den!
My vám doporučujeme z naší nabídky gainer a protein, které jsou momentálně v akci za zvýhodněnou cenu. Naleznete je zde:

(80-Whey-Protein-1-1-ZDARMA-11732#utm_source=p…)
(Power-Gainer-1-1-ZDARMA-11748#utm_source=pora…)

Protein užívejte společně s gainerem ráno, před tréninkem asi v poloviční dávce. Po tréninku si dejte nejprve gainer, asi po 1 hodině protein a po další 0,5 - 1 hodině jídlo (maso+zelenina+pečený brambor). V den volna užívejte gainer + protein místo svačin, další porci samotného proteinu před spaním. Nápoje připravujte výhradně s vodou, nikoliv s mlékem.
 
  Rada   •   autor: Martina   •   datum: 22:42 05.07.2015
 Dotaz:
Dobrý deň. Chcem sa spýtať ohladne proteinu ktorý si chcem kúpiť. Chcem zhodiť prebytočný tuk a spevniť a vyformovať telo. Takže preto by som si chcela kúpiť protein, kedže sa v tomto obore ohladne produktov velmi nevyznám preto prosím o radu. (cvičím 4-5 krát do týždňa.) Ktorý proteín si mám kupiť? http://www.vyziva-pro-fitness.cz/zbozi/2838/proteiny-nad-65-pro-zachovani-svalove-hmoty-a-sily/diet-whey-1000g/ tento alebo tento? http://www.vyziva-pro-fitness.cz/zbozi/3582/proteiny-nad-80-pro-podporu-redukcnich-diet/impact-whey-protein-80-2500g/ Vopred ďakujem za skorú odpoveď.

 Odpověď:
Dobrý den!
Pokud hodláte zařadit pouze protein, tak je nutné jím nahradit svačiny, dále jej užívejte 30-45 minut po skončení tréninku. Protein připravujte výhradně s vodou.Tím se sníží objem přijaté stravy a kalorický příjem a začnete hubnout. Jinak se po proteinu nehubne, musí být kombinován s vhodnou redukční dietou, ve které by měly být sníženy sacharidy pod obvyklou mez. Z našeho sortimentu Vám doporučuji tyto výrobky:

(80-Whey-Protein-1-1-ZDARMA-11732#utm_source=p…)
(Maximum-Whey-Protein-Isolate-92-6013#utm_sour…)
 

Předchozí dotazy | Následující dotazy
 




Odebírat novinky o slevách!
PODPORA
777 003 333
po - pá: 7:00 - 14:00
info@strongbody.cz
O NÁKUPU
OSOBNÍ ODBĚR
A1 SOLUTION, s.r.o.
Strongbody.cz
Tyršova 96
276 01 Mělník
SLEDUJTE NÁS!
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
(c)2003-2019 Strongbody.cz - provozuje A1 SOLUTION, s.r.o.