DOPRAVA A PLATBA KONTAKTY REGISTRACE

KOŠÍK
je prázdný
jednorázová sleva: 0%
pro slevu 2% zbývá nakoupit za: 2000 Kč
Akční nabídka Sportovní výživa Fitness stroje Sportovní literatura Sportovní oblečení Činky a závaží
rychlé vyhledávání:
poradna

Sportovní marketing

Literatura > Ostatní > > Sportovní marketing

 

Sportovní marketing je dočasně vyprodán

 
vyberte si alternativu v kategorii:
Ostatní
nebo si nechte doporučit vhodný produkt
na telefonu: 777 003 333

Omlouváme se, ale produkt Sportovní marketi ... Vám nemůžeme aktuálně nabídnout.

Vyberte si prosím jiné zboží ze stejné kategorie


CSR a sponzoring

Kunz Vilém


Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice.

Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným.

Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu.

Datum vydání: 20. 04. 2018
Katalogové číslo: 32009
ISBN: 978-80-271-0560-1
Formát / stran: 167×240, 176 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština

O Autorovi
Kunz Vilém

Působí jako odborný asistent na Katedře marketingové komunikace Fakulty ekonomických studií Vysoké školy finanční a správní a jako externí lektor na Katedře podnikání Podnikohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické v Praze.

Odborně se zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti organizací, marketingové komunikace a sportovního marketingu. Na VŠFS je garantem předmětů public relations, CSR reportování a média, reklama, řízení vztahů se zákazníky a direkt marketing.

Věnuje se intenzivně publikační činnosti: je autorem či spoluautorem vysokoškolských skript a řady odborných knih, například Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování (Grada Publishing, 2013), Společenská odpovědnost firem (Grada Publishing, 2012), Společenská odpovědnost organizace – CSR v praxi a jak s ním dál (Grada Publishing, 2010) či Základy podnikání (Grada Publishing, 2010), která získala Cenu Grady 2010 v kategorii ekonomické literatury.

Dále je spoluautorem a autorem řady odborných statí, týkajících se zejména problematiky společenské odpovědnosti firem, marketingu sportu a marketingové komunikace. V roce 2008 získal za svoji disertační práci cenu profesora Františka Egermayera (v kategorii nejlepší disertační práce), kterou uděluje Česká společnost pro jakost.










Hodnocení produktu Sportovní marketing
Aktuální stav hodnocení:

min SPORTOVNÍ MARKETING | Strongbody.czSPORTOVNÍ MARKETING | Strongbody.czSPORTOVNÍ MARKETING | Strongbody.czSPORTOVNÍ MARKETING | Strongbody.czSPORTOVNÍ MARKETING | Strongbody.cz max


Nejčastější názory na produkt Sportovní marketing:
K tomuto produktu není žádný komentář
 




Odebírat novinky o slevách!
PODPORA
po - pá: 7:00 - 14:00
info@strongbody.cz
O NÁKUPU
OSOBNÍ ODBĚR
A1 SOLUTION, s.r.o.
Strongbody.cz
Tyršova 96
276 01 Mělník
SLEDUJTE NÁS!
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
(c)2003-2024 Strongbody.cz - provozuje A1 SOLUTION, s.r.o.